ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ/ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη αντικατάστασης σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει το κατάστημά μας.
Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, αλλαγής ή υπαναχώρησης, το κόστος μεταφορικών της courier βαρύνει τον πελάτη.
Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:
-Τη στιγμή της αίτησης επιστροφής, αλλαγής, υπαναχώρησης δεν πρέπει να έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
-Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, για να επιστρέψετε το προϊόν αν αλλάξατε γνώμη.
– Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση όπως και η συσκευασία του. Δεν θα πρέπει να είναι γρατζουνισμένο, σπασμένο ή να έχει αλλοιωμένη ή τσαλακωμένη συσκευασία.
– Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση όπως και η συσκευασία του. Δεν θα πρέπει να είναι γρατζουνισμένο, σπασμένο ή να έχει αλλοιωμένη ή τσαλακωμένη συσκευασία.
– Ένα ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται με το ίδιο προϊόν (ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας). Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο ανάλογο προϊόν για την αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, το ποσό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη παραγγελία ή εναλλακτικά να επιστραφεί.
-Τα επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο, χωρίς παραστατικό καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
-Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής των προϊόντων, ο αγοραστής υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Σε διαφορετική περίπτωση, το NAILSANDMORE.COM.GR επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματός του.
Διαδικασία επιστροφής:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας στο info@nailsandmore.com.gr ή στο 2321022314 & 6995779369, για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους και του παραστατικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) στο info@nailsandmore.com.gr , ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή και βάζετε στο δέμα και το παραστατικό αγοράς.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που θα σας υποδείξουμε κάνοντας χρήση του κωδικού πελάτη που θα σας υποδείξουμε και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το NAILSANDMORE.COM.GR
*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται το NAILSANDMORE.COM.GR μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@nailsandmore.com.gr ή στο 2321022314 & 6995779369 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@nailsandmore.com.gr ή στο 2321022314 & 6995779369 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _____
Στοιχεία επικοινωνίας:
email: info@nailsandmore.com.gr
τηλ.: 2321022314, 6995779369
δ/νση: Δυτικής Θράκης 4, Τ.Κ.62124, Σέρρες